انواع بسته بندی میوه برای پک پذیرایی

انواع بسته بندی میوه برای پک پذیرایی وجود دارد، انواع بسته بندی میوه برای برخی از میوه‌ها، حالت آبکی بسیار زیادی دارند. استفاده از میوه آبکی، برای بسته پذیرایی گزینه خوبی نیست.

اما به کار بردن میوه‌های گوشتی‌تر، برای بسته پذیرایی انتخاب مناسب‌تری است. میوه‌های گوشتی، میزان آبدهی کمتری را به خود دارند. ریزش آب در بسته پذیرایی، حالت خوشایندی را برای استفاده کنندگان از آن به دست نمی‌آورد. به همین خاطر، برای ایجاد شکل بهتر به بسته پذیرایی، به کار بردن میوه گوشتی انتخاب شایسته‌تری است.

چگونه بسته پذیرایی مناسب برای میوه را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب درست، در رابطه با بسته پذیرایی میوه، ابتدا میزان فضای ایجاد شده برای بسته پذیرایی میوه را بررسی کنید.

جادار بودن بسته پذیرایی، با توجه به میزان قرار دادن میوه در آن متفاوت است و بهتر است هنگام خرید بسته از مراکز فروش بسته پذیرایی در اصفهان حتما جادار بودن بسته را با توجه به نوع میوه‌ها در نظر بگیرید.

در برخی از موارد، حتی در کنار قرار دادن میوه در بسته پذیرایی، اقلام دیگری نیز وجود دارند. به همین خاطر، وجود خانه بندی و تقسیم بندی درست در بسته پذیرایی، یکی از نکات مهم در تولید بسته پذیرایی برای میوه است. در بسته بندی میوه، با در نظر گرفتن میوه تنها، می‌توان از هر نوع بسته پذیرایی با توجه به نوع میوه استفاده کرد. البته تعداد میوه و نوع آن، ابعاد گوناگونی را برای بسته پذیرایی به وجود می‌آورد. در این شرایط، باید از یک بسته پذیرایی مناسب استفاده کرد.

انواع میوه در بسته پذیرایی

رعایت اصول بهداشتی در پک پذیرایی میوه

این روز‌ها به دلیل شیوع بیماری‌های سخت، نظیر کرونا، استفاده از پک پذیرایی برای مراسم، بهترین انتخاب است. بسته پذیرایی برای میوه، اجازه رسیدن آلودگی و ویروس‌ها به درون میوه را نمی‌دهد. با استفاده از بسته پذیرایی میوه، افراد اطمینان بیشتری برای میل کردن میوه در مراسم خواهند داشت.

1.بسته بندی میوه برای جلسه دفاع

یکی از مراسم‌های مهم و اهمیت پذیرایی در آن، جلسه دفاع برای دانشجویان است. در جلسه دفاع، به دلیل استرس‌های موجود برای دانشجویان، امکانات پذیرایی برای اساتید، به شکل درستی شکل نمی‌گیرد.

به همین خاطر، رضایتمندی مطلوبی برای دانشجویان در پذیرایی جلسه دفاع به وجود نمی‌آید. از این جهت، برای داشتن اطمینان خاطر از پذیرایی در جلسه دفاع، استفاده از انواع بسته بندی میوه ، بهترین انتخاب است.

حتی در بسته پذیرایی، علاوه بر میوه، می‌توان اقلام دیگری را نیز قرار داد. البته هر دانشجو، با توجه به میزان نیازمندی خود و همین طور، درصد بودجه، از بسته پذیرایی می‌تواند استفاده کند. به کمک بهره‌مندی از بسته پذیرایی در جلسه دفاع، بهترین میزبانی را در این جلسه از خود به نمایش بگذارید.

انواع میوه در پک پذیرایی

2. بسته بندی پذیرایی میوه به شکل دسته دار

برای بسته پذیرایی در هر مجلسی، توانایی حمل آن، نکته کلیدی در ساختار بسته پذیرایی خواهد بود. برخی از افراد، در زمان مراسم، تمایلی به مصرف اقلام خوراکی در بسته پذیرایی خود ندارند. به همین خاطر، آن را به همراه خود می‌برند. در این شرایط، باید برای بسته پذیرایی، دسته‌هایی وجود داشته باشد. دسته‌های موجود برای بسته پذیرایی به میزان زیادی در حمل کردن آن‌ها کمک کننده است. حمل کردن دشوار بسته پذیرایی، برای مهمانان ناخوشایند است. گاهی اوقات دیده شده، که ابراز نارضایتی زیادی از بسته‌های پذیرایی شده است.

مخصوصأ برای بسته‌های پذیرایی میوه، که میزان سنگین بودن آن‌ها نیز دو برابر اقلام خوراکی دیگر است. از این جهت، برای بسیاری از بسته‌های پذیرایی میوه، دسته‌هایی در کنار آن‌ها تعبیه شده است. این دسته‌ها به شکل بافت‌های ضخیم در کنار دو قسمت بسته پذیرایی قرار داده شده است.

نکته

یکی از نکات مهم برای بسته پذیرایی، باز شدن ساده آن است. برخی از بسته‌های پذیرایی به راحتی باز نمی‌شوند. دشوار بودن باز کردن بسته پذیرایی، یکی از ویژگی‌های منفی برای پک پذیرایی است. باز کردن بسته پذیرایی میوه، نباید بسیار خسته کننده و دشوار باشد.

نکته

برخی از بسته بندی‌های مناسب برای میوه، دارای دسته‌های بلند‌تری هستند. این دسته‌ها مانند بند در بسته پذیرایی عمل می‌کنند. یک بسته پذیرایی، می‌تواند ساختاری مانند کیف را به خود اختصاص دهد. ساختار کیف گونه، برای بسته پذیرایی، حمل کردن آن را به شدت ساده می‌سازد.

بسته بندی میوه با ظرف یکبار مصرف

یکی از کم هزینه‌ترین نوع بسته بندی برای اقلام خوراکی، به کار بردن بسته پذیرایی یکبار مصرف و از جنس پلاستیک است. بسته پذیرایی از جنس پلاستیک، نیاز به بودجه زیادی برای انتخاب و استفاده از آن ندارد.

از این رو، در بیشتر موارد، برای بسیاری از مراسمات، از بسته پذیرایی یکبار مصرف استفاده می‌شود. اما برای مجالس و تشریفات، به کار بردن بسته پذیرایی یکبار مصرف، انتخاب شایسته‌ای نیست. هر چه میزان مهمانی و مراسم مورد نظر، مجلل‌تر، به کار بردن ابزار‌های کاربردی در آن نیز باید به همان مراتب زیبا‌تر و مجلل باشد. از این جهت، به کار بردن بسته پذیرایی یکبار مصرف، تنها برای مراسم‌های ساده مناسب است.

برای مراسم‌های خاص، انواع بسته بندی میوه با شکل و ساختار زیبا‌تر و لوکس‌تری وجود دارند. البته ساختار بسته پذیرایی یکبار مصرف، تنها دارای یک شکل و همین طور بخش و قسمت‌های متفاوتی در ساختار داخلی خود ندارد. به همین خاطر، بسته پذیرایی یکبار مصرف، از نظر ساختاری بسیار ساده و کم هزینه است. بسته بندی با ظروف یکبار مصرف، از نظر چیدمان نیز پیچیدگی زیادی ندارند. ساده بودن بسته پذیرایی و نداشتن پیچیدگی در چیدمان، دو فاکتور مهم و اساسی در بسته پذیرایی یکبار مصرف است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *