انواع سبک مراسم عروسی

انواع سبک مراسم عروسی از متد‌های زیادی برخوردار است. امروزه، به کار بردن متد‌ها و روش‌های پیشرفته و به روز، در ساختار مراسم عروسی تاثیر بسیار زیادی دارد. بیشتر افراد، برای مراسم عروسی، ترجیح می‌دهند که از روش‌های پیشرفته برای زیبا‌تر شدن مراسم استفاده نمایند و از شرکت‌های معتبر خدمات تشریفات مجالس در اصفهان کمک می‌گیرند.

طراحی و سبک‌های زیبا برای مراسم عروسی، یک شب خاطره انگیز و رویایی را برای عروس و داماد و همین طور مهمانان رقم می‌زند. انواع متد‌هایی که برای این کار استفاده می‌شود شامل: گل آرایی، بهره بردن از ظرف‌های پذیرایی و همین طور هر نوع جزئیاتی است که برای این کار استفاده شده است.

برای دیزاین کردن مراسم عروسی، سبک‌های بسیار خاص و متفاوتی وجود دارد که باید از آن‌ها بهره‌مند شد. هر متد، با توجه به سلیقه افراد، در انتخاب آن و متناسب بودن با شب عروسی، فاکتور بسیار قابل توجهی در این رابطه می‌باشد.

انواع سبک مراسم عروسی

امروزه، شکل و ساختار بسیار متفاوتی برای مراسم عروسی وجود دارد که باید به آن دقت بسیار ویژه‌ای داشت. انواع سبک‌هایی که برای مراسم عروسی می‌توان از آن‌ها یاد کرد شامل موارد زیر است:

  • سبک عروسی روستیک
  • سبک لاکچری
  • سبک مدرن
  • سبک وینتیج
  • سبک فانتری
  • سبک بوهو

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

شمعدان و گل سفید بر روی میز

1. سبک زیبا و کلاسیک

در رابطه با سبک کلاسیک برای دیزاین مراسم عروسی، پیروی از این مد، برای افرادی که به دنبال سادگی در مراسم خود می‌باشند مناسب است. مکان مناسب برای اجرایی کردن این نوع سبک در طراحی مراسم عروسی، بیشتر برای باغ تالار‌ها انجام می‌شود. برای این سبک از مراسم عروسی، انتخاب کردن لباس عروس به سبک پرنسس، بسیار کاربردی‌تر است.

حتی بهره بردن از گل برای مراسم عروسی و شکل دادن به فضای آن، سبک زیبایی از کلاسیک بودن این متد است. انواع گل‌هایی که برای مراسم عروسی به سبک کلاسیک استفاده می‌شود شامل موارد زیر است:

  • میخک
  • رز
  • ارکیده

در این نوع سبک برای مراسم عروسی، از رنگ بندی‌های خاصی نیز استفاده می‌شود. رنگ بندی به کار رفته در این سبک، بیشتر از نوع خنثی است.

بنابراین رنگ‌هایی که کاربرد بسیار زیادی را برای این سبک کلاسیک دارند شامل:

  • طلایی
  • نقره‌ای
  • عاجی
  • نباتی
  • شیری

2. سبک روستیک

از جالب‌ترین نوع سبک برای مراسم عروسی، سبک روستیک است. سبک روستیک، ساختار و حال و هوای بسیار بی نظیری را از روستا در ذهن تداعی می‌کند. بنابراین سبک روستیک، تمامی ارکان جشن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

حتی استفاده از لباس عروس، باید به شکل ساده و با یک تاج بدون آلایش باشد. بیشتر مکانی که برای برگزار کردن این سبک برای مراسم عروسی مناسب است؛ مزرعه و باغ است.

3. سبک مدرن

از سبک‌هایی که بیشتر عروس و داماد‌ها، برای برگزاری مراسم خود از آن بهره می‌برند سبک مدرن است. سبک مدرن، قابلیت بسیار بالایی در سالن‌های بسیار شیک و گالری‌ها دارد.
در هر صورت، این سبک، علاقه مندان خاص خود را نیز می‌طلبد.

4. سبک زیبا و فانتزی

افرادی که از سبک فانتزی برای مراسم تشریفات مجالس خود بهره می‌برند می‌توانند هیجان و شور نشاط بیشتری را برای مراسم عروسی به وجود آورند. حتی بهره بردن از این سبک، به موسیقی خاص خود نیاز دارد. در زمان اجرا کردن مراسم شاد، بهره بردن از یک موزیک شاد و خاص برای مراسم عروسی، بسیار قابل توجه است.

حتی در کارت عروسی، این سبک باید رعایت شود. کارت عروسی با توجه به این سبک، بسیار منحصر به فرد و از خاص بودن، بسیار فوق العاده‌ای برخوردار است.

5. سبک بوهو

سبک بوهو و سبک روستیک، شباهت بسیار زیادی از نظر ساختار به هم دارند. در این روش، برپا کردن جشن عروسی، بسیار خاص و با جسارت زیادی انجام می‌شود.
حتی مکان مناسبی که برای برگزار کردن این مراسم وجود دارد فضا‌های باز و بکر است.

برای تزئینات مناسب برای این روش، از دیزاین قلاب بافی بیشترین بهره را می‌برند. لباس عروس مناسب برای این متد، باید ساده و بدون هیچ تزئینات اضافی باشد.

عروس و داماد در حال بوسه

6. سبک لاکچری

از انواع سبک‌هایی که این روز‌ها برای مراسمات متعددی از آن بهره می‌برند سبک لاکچری است. این روش، از طرفداران بسیار زیادی در دوران خود برخوردار شده است. مراسم عروسی، با فاکتور لاکچری بودن برای روش آن، بسیار مجلل و تشریفاتی است.

تجملاتی بودن این سبک برای مراسم عروسی، از ویژگی‌های بارز و شاخص آن است. در استایل و ساختار عروس، از نوع لباس و یا تاجی که بر روی سر قرار می‌دهد تاثیر گذار است. گل‌های مناسب برای این سبک، گل ارکیده و آنتریوم است.

البته در میزان رنگ استفاده شده برای این سبک نیز بسیار موثر است که شامل:

  • رنگ طلایی
  • سفید
  • شیری

برای مراسم عقد، از سبک لاکچری استفاده می‌کنند. سبک لاکچری، این روز‌ها، بیشترین میزان استفاده در میان انواع متد‌ها را به خود اختصاص داده است. کیک، بیشتر برای مراسم عقد استفاده می‌شود. رنگ‌هایی که در کیک عقد به سبک لاکچری استفاده می‌شود شامل: طلایی، سفید و شیری است.

7. سبک وینتیج

متد وینتیج، برای مراسم عروسی، ساختار به روز و مدرنی نیست. از گذشته تا به امروز، از این روش برای برگزار کردن مراسم عروسی استفاده می‌کرده‌اند. حتی از خودرو به صورت کلاسیک، برای ساختار این روش استفاده می‌شده است.

حتی نواختن موسیقی به روش وینتیج، بسیار قدیمی است. به کار بردن رنگ قرمز، برای دسته گل عروس و حتی در آرایش عروس نیز بی تاثیر نیست. این روش، حال و هوایی از ایام گذشته برای برپا کردن مراسم عروسی، را در ذهن مهمانان و برای عروس و داماد به وجود می‌آورد. البته بهره بردن از هر نوع سبک برای مراسم عروسی، از نظر مهمانان و میزبان، بسیار متفاوت و سلیقه‌ای است. سلیقه افراد و طرز تفکر آن‌ها، تاثیر بسزایی در برپایی مراسم عروسی و روش‌های استفاده در آن را دارد. انواع سبک‌های زیبا برای مراسم عروسی، به کمک شرکت پذیرایی مجالس امکان پذیر است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *