قسمت‌های مختلف بسته پذیرایی

قسمت‌های مختلف بسته پذیرایی برای مجلس ترحیم از اهمیت زیادی برخوردار است. اصولأ در زمان استفاده از پک پذیرایی ترحیم اصفهان تمامی اقلام خوراکی در داخل پک قرار داده می‌شود. مخصوصأ در مواردی که از میز نیز استفاده نمی‌شود. داشتن جا و فضای بیشتر برای پک پذیرایی شکل بهتری را برای آن به وجود می‌آورد.

ساختار برخی از پک‌های پذیرایی، با دیواره مشکی رنگ و درب شیشه‌ای می‌باشد. منظور از درب شیشه‌ای، روشن بودن درب برای مشاهده اقلام داخل بسته پذیرایی می‌باشد.

برای بهره‌مندی از ساختار داخلی پک پذیرایی، باید بخش بندی مطلوبی را برای آن در نظر داشت. خصوصأ پک پذیرایی برای مجلس ترحیم، باید دارای فضای بیشتری باشد. برای پک‌های پذیرایی مجلس ترحیم، باید از پک دو یا سه قسمتی استفاده کرد. البته باید به اقلام مصرفی در داخل پک پذیرایی، توجه کرد.

برخی از اقلامی که فضای بیشتری را در پک پذیرایی به خود اختصاص می‌دهند شامل:

  • بطری آب
  • پاکت یا بطری آبمیوه
  • میوه
  • ساندویچ سرد

این سه مقوله در بسته پذیرایی، به فضای بیشتری نیاز دارند. به همین خاطر، استفاده از پک‌های پذیرایی سه قسمتی مناسب‌تر هستند. این نوع از پک پذیرایی، دارای یک قسمت کشیده‌تر، برای قرار دادن آبمیوه است. دو قسمت دیگر آن نیز برای قرار دادن ساندویچ سرد و همین طور میوه می‌باشد.

انواع خوراکی در قسمت داخلی پک پذیرایی

برای قرار دادن مطلوب میوه در پک پذیرایی برای مجلس ترحیم، میوه را برش دهید. البته برش دادن میوه، به نوع آن نیز بستگی خواهد داشت. برخی از میوه‌ها قابل به برش دادن نیستند.

میوه‌هایی که برش دادن آن‌ها کار دشواری است شامل:

  • گیلاس
  • زرد آلو
  • آلو

از این جهت، باید دقت کرد که چه نوع میوه‌ای در چه فصلی انتخاب می‌شود. میوه‌هایی که بتوان آن را در داخل پک پذیرایی قرار دادن شامل:

  • انگور
  • هلو
  • کیوی
  • سیب
  • موز

البته مطلب مهمی در رابطه با قرار دادن برخی از میوه‌ها در داخل پک پذیرایی وجود دارد. برخی از میوه‌ها مانند: موز یا سیب، در هنگام پوست گیری و یا قطعه قطعه کردن رنگ خود را از دست می‌دهند. با گذشت مدت زمان طولانی، رنگ موز و سیب کدر می‌شود. اگر پک‌های پذیرایی، در مدت زمان طولانی به دست مهمانان می‌رسد؛ باید از میوه مناسب بهره‌مند شد.

میوه و آبمیوه داخل پک پذیرایی

برخی از پک‌های پذیرایی دارای ساختار ساده‌تری هستند. در این نوع از پک پذیرایی برای مجلس ترحیم، هیچ طبقه بندی داخلی در آن وجود ندارد. این نوع از پک پذیرایی، فضای بیشتری را به خود اختصاص داده است. در این فضا، می‌توان تمامی اقلام خوراکی را در کنار هم قرار داد. بنابراین هیچ تفکیکی برای اقلام خوراکی در پک پذیرایی وجود ندارد. در این صورت، نیازی به تکه تکه کردن میوه نیز نخواهد بود. میوه به صورت کامل در پک پذیرایی قرار می‌گیرد.

ساختار ظاهری برای پک پذیرایی در مجلس ترحیم، به سلیقه و نیاز میزبان بر می‌گردد. اندازه و ظاهر بسته پذیرایی باید مناسب برای مجلس ختم باشد.

در رابطه با پک پذیرایی به شکل لیوان، باید گفت که تمامی محتویات آن روی هم قرار داده می‌شوند. البته بهترین گزینه برای پک پذیرایی، داشتن فضایی بیشتر برای جای دادن مناسب محتویات آن است.

درست کردن پک پذیرایی زمان گیر است

برای مجلس ترحیم، درست کردن پک پذیرایی برای میزبان بسیار دشوار است و بهترین گزینه استفاده از خدمات شرکت‌های خدمات پذیرایی اصفهان است. البته با توجه به شرایط روحی نامساعد، فراهم کردن پک پذیرایی باید به دست افراد دیگری سپرده شود. در این مرحله، مراکز زیادی وجود دارند که تشریفات مجالس و همین طور پک‌های پذیرایی را ارائه می‌دهند. در این مراکز، با انواع پک‌های پذیرایی و تشریفات مجالس ترحیم رو به رو می‌شوید. تنها با یک سفارش از یک مرکز معتبر، می‌توان از پک پذیرایی مناسب و ایده آل استفاده کرد.

ساختار داخلی پک پذیرایی برای مجلس ترحیم، نظم بیشتری را به آن می‌دهد. هر چه نحوه قرار گیری محتویات پک پذیرایی به درستی انجام شود؛ نظم داخلی بیشتری مشاهده می‌شود. کیفیت اقلام مصرفی در داخل پک پذیرایی نیز بسیار اهمیت دارد. همواره باید نسبت به انتخاب نوع خوراکی برای بسته پذیرایی، دقت نظر داشت.

با پک پذیرایی به صورت شایسته‌ای از مهمانان در مراسم ختم پذیرایی می‌شود. تمامی استرس‌های ناشی از پذیرایی، برای میزبان به شکل قابل قبولی کاسته خواهد شد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *