مراحل آماده کردن پک‌های میوه‌

چطور حرفه‌ای پک میوه آماده کنیم؟ در ادامه قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم تا بهترین مراسم پذیرایی را برگزار کنید و بتوانید مراحل آماده کردن پک‌های میوه‌ را به راحتی انجام دهید.

مراحل آماده کردن پک‌های میوه‌

مراحل آماده کردن پک‌های میوه‌ عبارتند از:

  • خرید از میدان میوه و تره بار
  • نگهداری میوه مراسم تا زمان شروع مراسم
  • شستشوی میوه‌ها
  • بسته‌بندی میوه‌ها

پک میوه شامل موز، سیب، خیار- زردآلو

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. خرید از میدان میوه و تره بار

اولین مرحله برای شروع اینکه چطور حرفه‌ای پک میوه آماده کنیم؟ خرید از میوه و تره بار است. برای خرید میوه‌های با کیفیت و مقرون به صرفه بودن بهتر است حتما یک سری به میدان میوه تره و بار بزنید و متناسب با نیاز خرید کنید.

متاسفانه یکی از بی‌توجهی‌هایی که در این زمینه وجود دارد این است که افراد بیش از حد مجاز خرید می‌کنند به همین دلیل باعث خواهد شد که ضرر کنید و میوه‌های زیادی روی دست شما بماند و سریع‌تر خراب شوند.

برای اینکه این چنین مشکلاتی به وجود نیاید لازم است که حتما افرادی را مختص این کار استخدام کنید تا با آگاهی و بررسی شرایط موجود خرید را انجام دهند. بعد از پایان فرایند خرید لازم است که برای انتقال میوه‌ها به مکان موردنظر از وانت استفاده کنید.

2. نگهداری میوه مراسم تا زمان شروع مراسم

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید نحوه نگهداری میوه‌ها است.

برخی از میوه‌ها نسبت به سایر میوه‌های دیگر سریع‌تر خراب می‌شوند به همین دلیل باید حتما در روز مراسم بسته‌بندی شوند و تا آن زمان باید در داخل یخچال نگهداری شوند. میوه‌هایی مثل موز که خیلی سریع سیاه و شل می‌شوند.

خشک کردن میوه‌ها

3. شستشوی میوه‌ها

در ساعات شروع مراسم باید میوه‌ها را با دقت بشویید. مقدار میوه‌هایی که شسته می‌شوند بسیار زیاد است؛ از همین رو باید از چند ساعت زودتر اقدام کنید. برای شستن میوه‌ها باید حتما از مواد ضدعفونی‌کننده استفاده کنید.
بعد از شستن بایستی حتما خشک شوند؛ سپس داخل بسته‌های مورد نظر قرار داده شوند.

4. خشک کردن میوه‌ها

بعد از مرحله شستشوی میوه‌ها نوبت به مرحله خشک کردن تک تک میوه‌ها می‌رسد که در این زمان باید با توجه به تعداد مهمان‌ها میوه‌ها شسته شوند. با توجه به اینکه این کار زمان زیادی از شما می‌گیرد، اما بسیار لازم و ضروری است که قبل از بسته‌بندی حتما با استفاده از یک دستمال تمیز و مرطوب میوه‌ها را خشک کنید.

همانطور که می‌دانید برگزاری یک مراسم پذیرایی شامل بخش‌های مختلفی است یکی از بخش‌های مهم آن آماده کردن پک‌های میوه است که بسیار وقت گیر است و نیاز به برنامه ریزی خاصی دارد.

5. بسته‌بندی میوه‌ها

بعد از اینکه میوه‌ها کاملا خشک شد نوبت به بسته‌بندی میوه می‌رسد. البته پک‌های پذیرایی صرفا میوه‌ها نیستند بلکه می‌تواند شامل انواع شیرینی‌ها، نوشیدنی‌ها و یا کیک همچنین چنگال و کارد یکبار مصرف، دستمال، نی و غیره باشد. برای بسته‌بندی حرفه‌ای باید توجه داشته باشید که میوه‌ها له نشوند و به صورت منظم در کنار هم قرار بگیرند.

بسته بندی میوه

البته در صورتی که تمایل دارید که خیار را در بسته‌بندی خود داشته باشید از نمک‌های کوچک تک نفره استفاده کنید.

یکی از مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد این است که تمامی افراد تخصص و دانش کافی از خرید میوه را ندارند از همین رو ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیرند و افراد سودجو به آن‌ها میوه‌های بی‌کیفیت و نامرغوبب و یا با قیمت‌های بالاتری به آن‌ها بفروشند.

ممکن است خرید حضوری در میدان میوه و تره بار برای افراد دشوار باشد. در هنگام حمل و انتقال میوه‌ها با وانت احتمال آسیب دیدن و یا له شدن میوه‌ها وجود دارد.

تکنیک‌های نگهداری از میوه‌ها به صورت حرفه‌ای

نگهداری کردن از میوه کار سختی است و خیلی از مواقع نیز غیرممکن به نظر می‌رسد. بهتر است میوه‌ها حتما در داخل یخچال یا سردخانه با فاصله از یکدیگر نگهداری شوند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

بیشتر افراد حرفه‌ای برای مراسم و جشن‌های خود از مراکزی که به صورت تخصصی اقدام به بسته‌بندی میوه می‌کنند کمک می‌گیرند و خودشان با خیال راحت و بدون نگرانی به سایر کارهای دیگر رسیدگی می‌کنند.

میزبان تو یکی از بهترین شرکت‌های خدمات پذیرایی اصفهان است که شما می‌توانید مراسم پذیرایی خود را با خیال راحت بدون نگرانی به آن‌ها بسپارید. این شرکت در تمامی فصول میوه‌های هر فصل را کاملا شسته و تمیز نگهداری می‌کند؛ سپس در پک‌های مخصوص بسته‌بندی می‌کند. جهت سفارش شما می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید یا از طریق سایت مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید. تا همکاران با شما ارتباط بگیرند تا در روز موعود پک‌های پذیرایی در اختیار شما قرار داده شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *