انواع ساندویچ سرد

انواع ساندویچ سرد ویژه دانش آموزان و کارمندان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین فست فودها است که شما می‌توانید به راحتی در هر مکانی اعم از محیط‌های آموزشی و محل کار بدون اینکه نیازی به گرم کردن یا سایر تجهیزات دیگری باشد در وعده‌های صبحانه، ناهار یا به عنوان میان وعده خود از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

کاربردهای انواع ساندویچ سرد

ساندویچ‌های سرد برای وعده‌های عصرانه و یا در جشن‌های تولد و حتی در همایش‌ها و سمینارها برای پذیرایی استفاده می‌شود. از دیگر مزیت‌های ساندویچ‌های سرد این است که شما به راحتی می‌توانید در طول سفر و یا اردوها از این خوراکی های خوشمزه که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه می‌شوند استفاده کنید.

همچنین برای زمان‌هایی که سرکار هستید و فرصت زیادی برای آشپزی کردن هم ندارید بهترین گزینه است.

مزایای ساندویچ‌های سرد

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ساندویچ‌های سرد این که خوشبختانه شما هیچ محدودیتی برای استفاده از مواد اولیه ندارید. شما به راحتی می‌توانید با هر موادی که در دسترس دارید ساندویچ‌های خوشمزه‌ای را آماده کنید. با تغییراتی که در سبک زندگی افراد ایجاد شده است افراد زمان بیشتری را مشغول فعالیت در بیرون از منزل هستند و کمتر فرصت برای آشپزی و پختن غذا دارند؛ از همین رو تقاضای افراد برای خرید ساندویچ‌های سرد افزایش یافته است.

ساندویچ سبزیجات از 6 نوع ساندویچ سرد ویژه دانش آموزان و کارمندان

انواع ساندویچ سرد

انواع ساندویچ سرد عبارتند از:

  1. ساندویچ مرغ
  2. ساندویچ فلافل
  3. ساندویچ ژامبون
  4. ساندویچ پنیر و گردو
  5. ساندویچ سبزیجات
  6. ساندویچ گوشت

در هر کدام از ساندویچ‌هایی فوق از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال‌ها استفاده‌ شده است تمامی مواد تازه و مرغوب هستند. همچنین تمامی نکات بهداشتی در شیوه طبخ این مواد مورد استفاده قرار گرفته شده است.

1. پنیر و گردو

همانطور که می‌دانید وعده صبحانه از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وعده‌های غذایی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد. شرکت‌هایی که در زمینه‌ی پک پذیرایی اصفهان فعالیت دارند از پنیر و گردو برای داخل پک‌ها استفاده می‌کنند.

پنیر و گردو از دسته مواد غذایی سالم و مغزی است که برای وعده‌های صبحانه و میان وعده بسیار مناسب می‌باشد. همچنین این نوع ماده غذایی برای دانش آموزان و کارمندان که فرصت برای صبحانه خوردن ندارند و بایستی هر چه سریع‌تر در محل کار یا مدرسه حضور پیدا کنند بسیار مناسب است.

البته ممکن است افرادی تمایل به مصرف ساندویچ گردو و پنیر هم نداشته باشند؛ از همین رو خوب است از سایر مواد غذایی مانند پنیر و خیار، پنیر و سبزی خوردن، پنیر و خرما یا حتی ساندویچ شیره و ارده و کره مربا تهیه کنند و با انرژی در محل کار یا مدرسه حاضر شوند.

ساندویچ فلافل از 6 نوع ساندویچ سرد ویژه دانش آموزان و کارمندان

2. سبزیجات

این نوع ساندویچ یکی از سالم‌ترین مواد غذایی است. این نوع ساندویچ‌ها بهترین گزینه برای افرادی که رژیم دارند و یا توسط پزشک مصرف سبزیجات به آن‌ها توصیه شده است.

ساندویچ سبزیجات می‌توان به کوکو سبزی، کوکوی سیب زمینی و کوکوی لوبیا سبز، و غیره اشاره کرد. افراد براساس ذائقه خود می‌توانند هر نوع سبزیجاتی که تمایل داشته باشند را تهیه کنند. درست کردن این نوع ساندویچ برای افراد در منزل بسیار راحت و بی‌دردسر است. همچنین برای میان وعده بسیار مفید است.

3. فلافل

یکی از ساندویچ‌های سرد ویژه دانش آموزان و کارمندان، فلافل است. این نوع ماده غذایی در دسته ساندویچ‌های سالم است که به راحتی می‌توانید در منزل فلافل تهیه کنید ماده اصلی این ساندویچ نخود است که برای سلامتی بسیار مفید است. فلافل از ساندویچ‌های بسیار خوشمزه‌ای است و مناسب برای وعده ناهار می‌باشد؛ اما باید دقت داشته باشید که حتما نفخ نخود گرفته شود تا دچار معده درد نشوید.

ساندویچ مرغ از 6 نوع ساندویچ سرد ویژه دانش آموزان و کارمندان

4. گوشت و مرغ

اگر تمایل به استفاده از مواد پروتئینی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ساندویچ‌های گوشت و مرغ استفاده کنید. بدن ما علاوه به سبزیجات و غلات نیاز به مواد پروتئینی هم دارد. نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید این است که از سالم بودن مواد پروتئینی خود اعم از گوشت و مرغ اطمینان حاصل کنید تا در ادامه مصرف دچار مسمومیت‌های غذایی نشوید.
ممکن است برخی از افراد از مصرف گوشت قرمز منع شده باشند از همین رو به این افراد توصیه می‌شود که از مرغ یا گوشت سفید استفاده کنند.

با توجه به اینکه این نوع ساندویچ سرد است؛ اما باید بدانید که به دلیل وجود مواد پروتئینی در آن باید سریع مصرف شود و مدت زیادی از آن نگذشته باشد و حتما در داخل یخچال نگهداری شود.

5. ژامبون

امروزه بیشتر بچه‌ها و کودکان تمایل زیادی به مصرف فست فود دارند.

ساندویچ ژامبون از 6 نوع ساندویچ سرد ویژه دانش آموزان و کارمندان

یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین ساندویچ‌های سرد، ژامبون می‌باشد که می‌تواند گزینه مناسبی برای دانش آموزان یا حتی کارمندان باشد که مناسب برای وعده ناهار و عصرانه است؛ لذا باید توجه داشته باشند که در مصرف این نوع مواد غذایی نباید زیاده روی کنید.

ساندویچ شبیه یک لقمه بزرگ می‌ماند خوب است که آن را در منزل تهیه کنید. در صورتی که فرصت تهیه آن را ندارید اصلا جای نگرانی نیست. تمامی ساندویچ‌های سرد و گرم بهترین گزینه برای پذیرایی در مجالسی همچون فرودگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها، همایش‌ها، وبینارها، جلسات کنفرانس، مدارس، ادارات، جشن‌های تولید، مراسم نامزدی و غیره می‌‎باشند.

موسسات و مجموعه‌هایی هستند که به صورت آماده انواع ساندویچ‌های سرد از هر مدل و نوعی که تمایل داشته باشید را با بالاترین کیفیت و متریال برای شما آماده می‌کنند و شما با ثبت سفارشات خود می‌توانید هر تعدادی که نیاز داشته باشید را سفارش دهید و در اسرع وقت دریافت کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *