نقش گل آرایی در برگزاری همایش

نقش گل آرایی در برگزاری همایش برای القای حس بهتر است. البته برای انجام کنفرانس، اقدامات بسیار زیادی انجام می‌شود. گل آرایی، از فعالیت‌های موجود، برای برگزاری همایش است.

البته نوع موضوع همایش، به میزان گل آرایی و انتخاب گل آن، بستگی دارد. گاهی اوقات، نوع گل نیز تاثیر زیادی بر روی فضا و سبک بیان مطالب دارد. گل و رنگ‌های دلنشین آن، استرس فضا را می‌کاهد.

بنابراین حس بهتر و مطلوب‌تری را برای افراد داخل سالن به وجود می‌آورد. این خود یک مطلب، بسیار ارزشمند برای فضاسازی مناسب برای سالن همایش است. قبل از انجام فعالیت گل آرایی برای سالن کنفرانس، ابتدا باید از نوع گل و رنگ بندی آن اطمینان داشته باشید که می‌توانید از خدمات تشریفات مجالس اصفهان برای گل آرایی سالن همایش استفاده کنید.

رنگ استفاده شده برای نوع گل، دیزاین و چیدمان آن، فاکتور‌های مهمی می‌باشند. به صورت بسیار دقیق و هوشمند، دقت خود را بر روی انتخاب گل و رنگ متناسب با آن ببرید. رنگ مناسب برای همایش، ابتدا به سلیقه افراد و نوع چیدمان و فضای موجود به سالن نیز بستگی دارد. به همین دلیل، بهترین نکته برای گل آرایی، افزایش شکل بصری مناسب برای همایش است.

گل آرایی

نقش گل آرایی چه تاثیری بر روی سالن همایش دارد؟

ابتدا محل مناسب برای گل آرایی در سالن همایش را در نظر داشته باشید. برای این کار، زاویه دید مخاطبین را ارزیابی نمایید. بیشترین فعالیت‌های موجود برای گل آرایی، برای جلب توجه و دیدگاه مخاطبین است. بنابراین در ابتدا، باید دیدگاه مخاطب خود را در رابطه با گل آرایی همایش و نوع آن در نظر بگیرید.

با گل آرایی، محیط بسیار لذت بخش و ایده آلی را برای مهمانان خود فراهم می‌آورید. این موضوع، بر روی نتیجه نهایی کارتان در همایش، بسیار تاثیر می‌گذارد.

امروزه، با افزایش قیمت در بازار گل، استفاده از گل برای همایش کمی هزینه بر است. اما باز هم می‌توان از انواع گل‌های دیگر، که ارزان‌تر هستند؛ استفاده کرد. ابتدا در نوع گل، باید رنگ و ساختار آن را در نظر داشته باشید. ضرورت استفاده از گل آرایی در سالن همایش، به دلیل طراوت، زیبایی و همین طور شادابی بیش از اندازه گل‌ها، فضای دلنشینی را به وجود می‌آورد.

در هر صورت، هیچ فاکتور دیگری برای جایگزینی گل در سالن همایش وجود ندارد. مهمانان از بوی مطبوع در داخل سالن، لذت می‌برند. بنابراین خوشبویی و لطافت کار، به کمک گل آرایی انجام می‌شود. با گل آرایی، ارتعاش دهنده، انرژی مثبت به تمامی مهمانان خود در سالن همایش می‌باشید.

نقش گل آرایی و کیفیت در کار بسیار مهم

از جمله نکات مهم برای گل آرایی، کیفیت نوع گل است. یک گل، تازه و شاداب و بدون هیچ پژمردگی باشد. این نوع گل، می‌تواند فضای دلنشینی را نسبت به گل پژمرده به وجود آورد. به همین خاطر، استفاده از نوع گل، می‌تواند در هدفمند بودن مسیر کنفرانس نقش مهمی را ایفا کند. کیفیت گل، ظاهر و آراستگی آن، به ویژه کم هزینه بودن برای گل آرایی، خود فاکتور‌های مناسب، در جهت، استفاده از گل است.

برای انتخاب و خرید گل، ابتدا از گلخانه داران متعهد استفاده نمایید. برخی از گلخانه داران، برای ارائه گل‌های خود، به پژمردگی گل، اهمیت چندانی نمی‌دهند. به همین جهت، کیفیت در گل، به تازگی و طراوت آن بستگی دارد. از این منظر، باید دقت خود را برای محل مورد نظر برای خریداری گل، داشته باشید.

گل آرایی و بادکنک آرایی در کنار هم

رنگ گل و تاثیر آن بر روی همایش

از نکات قابل توجه برای انتخاب گل همایش، رنگ آن است. ترکیب رنگ‌ها در کنار هم، بازخورد بسیار بالایی را برای مهمانان به وجود می‌آورد. تضاد در رنگ برای گل آرایی، شکل و ساختار بهتری را برای سالن و یا میز همایش به وجود می‌آورد. استفاده از گل‌های سفید به همراه گل‌های رنگی در کنار هم،‌ هارمونی بسیار فوق العاده‌ای را برای سالن همایش، به ارمغان می‌آورد.

این که رنگ گل، باید ترکیب و ساختار استاندارد و متناسبی داشته باشد؛ جای هیچ شکی نیست. ترکیب رنگ‌های نامناسب و یا رنگی بسیار زیاد در کنار هم، زیبایی فضا را می‌گیرد. در نتیجه هزینه خود برای گل آرایی فضا را، بیهوده تلف نکنید. با اندکی سلیقه و شناخت رنگ‌ها برای گل آرایی، می‌توان بهترین دیزاین گل آرایی را برای سالن همایش به وجود آورد.

در قسمت ورودی سالن، استفاده از گل آرایی، بسیار مناسب است. افراد در ابتدای ورود خود به سالن، با یک فضای دلنشین و معطر رو به رو می‌شوند. در عین رسمی بودن مراسم، وجود گل، خشک و رسمی بودن بیش از اندازه آن را کاهش می‌دهد. به همین دلیل، گل آرایی در ابتدای ورود به سالن، یک ایده بسیار جالب توجه و قابل قبول است.

چه بخش‌هایی از سالن همایش به گل آرایی نیاز دارد؟

برخی از قسمت‌های سالن همایش، نیاز بسیار شدیدی به استفاده از گل دارند. راهرو، از بخش‌های مهم و متصل کننده به سالن است. در این قسمت، برای افزایش زیبایی آن، از گل آرایی استفاده کرد. چیدمان دیواره‌های سبز به همراه گل‌های تازه و زیبا، با بودجه محدود، شکل بی نظیری را به وجود می‌آورد.

استفاده از برگ‌های بسیار پهن در کنار گل، می‌تواند درصد بهره‌مندی از گل بیشتر را کاهش دهد. برای کاهش هزینه‌ها در مصرف گل، استفاده از شاخه‌ها و برگ‌های بیشتر در کنار آن، می‌تواند کمک کننده باشد. البته بخش‌های دیگر سالن، نیاز به گل آرایی ندارند. بنابراین در انجام گل آرایی برای سالن، شلوغ کاری، کار درستی نیست.

برخی از قسمت‌های سالن، نیاز به گل و چیدمان آن ندارند. سادگی در بخشی از سالن کنفرانس، زیبایی کار را دو برابر می‌کند. البته استفاد از یک سبد گل، در کنار میز کنفرانس، نباید فراموش شود.

نوع گل، طبیعی و یا مصنوعی بودن آن، در همایش بسیار مهم است. در حد امکان، استفاده از گل طبیعی، نسبت به مصنوعی در همایش بهتر است. البته استفاده از گل مصنوعی، برای حفظ حرفه‌ای فضای کار، در موارد خاص، مانعی ندارد. به هر جهت، گل طبیعی، مقیاس بهتر برای سالن کنفرانس و القا کننده فضای مطبوع و مناسب برای برگزاری همایش است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *